Strefa 51

Przemek
Homo Infranius
Posty: 425
Rejestracja: pn lip 09, 2007 2:11 pm
Kontakt:

Re: Strefa 51

Post autor: Przemek »

Gdyby strefa 51 nie była w USA, tylko w Holandii, nikt by się tym prawdopodobnie nie zainteresował. O wiele ciekawsze są strefy francuskie, które w odróżnieniu od strefy 51 są TAJNE (czyli nikt nie zna ich położenia).


Strefa 51 również była tajna i nadal jest bo wciąż jest to jedno z najpilniej strzeżonych miejsc na świecie. do 1994 roku nie było jej na żadnej mapie, w dodatku cały czas zaprzeczano, że wogóle taka Strefa istnieje.


Legenda, która narosła wokół A51 jest dla mnie niezrozumiała. Logicznym jest, że gdyby Ci wszyscy ,,naoczni świadkowie" cudów na kiju zdradzili jakieś arcyważne informacje to zostaliby: a) zabici b) szantażowani c) przekupieni d) ulegli by niefortunnemu wypadkowi e) zostali by ,,o coś" oskarżeni, z pewnością zostałoby im to udowodnione, a resztę życia spędzili by w pierdlu, albo zakładzie dla psychicznie chorych.


Skąd wiesz ile ludzi zostało zabitych ilu zostało przekupionych, ilu uległo niefortunnemu wypadkowi, a z ilu zrobiono wariatów? Mówie o tych o których nikt nie zdążył się dowiedzieć, że coś wiedzą na temat Strefy. Jesli ktos wystepuje w TV jak Lazar to zabicie go tylko utwierdzi w przekonaniu innych, że miał racje.


Najwidoczniej rządzącym są na rękę baśnie opowiadane przez tych ,,świadków". Być może nawet sami ich opłacili, co także byłoby zrozumiałym. Lepiej, żeby głupsza część społeczeństwa wierzyła w baśnie o UFO, kosmicznych technologiach i mieczach świetlnych, niż poznałaby podstawy ekonomii i zaczęła się zagłębiać w procentowy przydział dofinansowywania poszczególnych sektorów naukowych, kwestie socjalne, czy ubezpieczeniowe, emerytalne.


Te opowiadane baśnie tylko jeszcze bardziej zwiekszają zainteresowanie Strefą 51, gdyż zawsze bedzie ciekawsza możliwość trzymania pozaziemskiej technologi, niż najnowszej ziemskiej. Nie sugeruj, że głupsza część społeczeństwa wierzy w UFO, a mądra nie. Bo UFO jest faktem,a nie wiarą. To własnie Ci co nie myslą, uważają, że UFO to zielone ludziki. Czyli zero pojecia o temacie i niewiedza. Myslisz, że ludzie nie wiedzą o tym, że ciężkie miliardy idą na takie bazy jak Strefa? to nie są lata 70 te, gdzie można było jeszcze wiele rzeczy ukryć. Teraz już nikogo nie dziwi, że sporo pieniędzy przeznacza się na tajne projekty i inne rzeczy, o których możemy nie mieć wogóle pojecia. Mądry człowiek zawsze bedzie się w to zagłębiał. Głupszy powie, że tak musi byc i nic tego nie zmieni.
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 10:05 am przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Lazy
Full Active
Posty: 546
Rejestracja: pn paź 01, 2007 9:35 pm
Kontakt:

Re: Strefa 51

Post autor: Lazy »

@ Orson,może jednak Zaratustra a nie Zaratusztra.

Pozdrawiam
ŻYCIE JEST TYLKO GRĄ

WSZYSTKO,CZYM ONO JEST,TO ILUZJA,ALE WY,GRACZE,DOSZLIŚCIE DO PRZEKONANIA,ŻE TO JEDYNA RZECZYWISTOŚĆ
Awatar użytkownika
Niekwestionowany96
Infranin
Posty: 276
Rejestracja: śr mar 12, 2008 8:43 pm
Kontakt:

Re: Strefa 51

Post autor: Niekwestionowany96 »

Orson twoje odpowiedzi na zadane pytania są nielogiczne i bez sensu ?. Prawdę mówiąc nie odpowiedziałeś na żadne z nich i pierdzielisz coś nie od rzeczy... Nowa Teoria Orsona : Jak nie wiesz co napisać, napisz byle co....
Zmiany Dla Niekwestionowanych

<div align='center'>[ external image ]
</div>
Przemek
Homo Infranius
Posty: 425
Rejestracja: pn lip 09, 2007 2:11 pm
Kontakt:

Re: Strefa 51

Post autor: Przemek »

Bo jak sie nie ma argumentów to dyskusja sprowadza się do pokazania jaki to ja nie jestem doskonały. Warto byłoby sensowe wypowiedzi wstawić w ramach obrony swojego zdania. A kiedy nie ma się już co napisać madrego, to trzeba dyskusje sprowadzić na manowce. Dobry w tym jest również Pantanal. Pozdrawiam przy okazji :)
dino_24
Homo Infranius
Posty: 406
Rejestracja: sob sie 16, 2008 12:16 am
Kontakt:

Re: Strefa 51

Post autor: dino_24 »

Witam !

Znalazłem taki artykulik w temacie procedur : jak ''jankesi'' mają postępować w razie '' W '' ,

czyli bliskich spotkań 3 - go stopnia .

Skrypt jest z 1954 roku , więc jego ''tajność'' ma ''granicę'' bliską ZERU .

Poniższy dokument otworzy może OCZY sceptykom i niedowiarkom , ''jankesom'' LATA TO KALAFIOREM

między nogami czy się kłócimy o STREFĘ 51 , czy nie , ONI są już tak dalego ..........





DOSTĘP OGRANICZONY



Podręcznik zadań specjalnych Grupy Majestic-12



POZAZIEMSKIE

JEDNOSTKI I TECHNOLOGIA, ODZYSKIWANIE I DYSPONOWANIE



ŚCIŚLE TAJNE / TYLKO DO WGLĄDU MAJIC



OSTRZEŻENIE! Jest to ŚCIŚLE TAJNY – TYLKO DO WGLĄDU MAJIC dokument segregujący informację istotne dla bezpieczeństwa narodowego Stanów Zjednoczonych. DOSTĘP TYLKO DO WGLĄDU do materiału tutaj jest ściśle ograniczony do personelu posiadającego POZIOM DOSTĘPU MAJIC-12. Badanie lub użycie przez nieautoryzowany personel jest ściśle zabronione i karalne przez prawo federalne.



[attachment=843:grupa___...estic_12.png]



--------------------------------------------------------------------------------



ROZDZIAŁ I

OPERACJA MAJESTIC - 12



CZĘŚĆ I. ZAMIAR I CELE PROJEKTU

1. Zakres



Podręcznik ten został przygotowany specjalnie dla komórek Majestic-12. Jego celem jest zaprezentowanie wszystkich aspektów Majestic-12, by autoryzowany personel miał lepsze zrozumienie Celów Grupy, był w stanie bardziej fachowo sobie radzić z Niezidentyfikowanymi Obiektami Latającymi, Pozaziemską Technologią i Bytami, oraz zwiększenie wydajności przyszłych operacji.



2. Ogólnie



MJ-12 traktuje temat UFO, Pozaziemskiej Technologii i Pozaziemskich Jednostek Biologicznych bardzo poważnie i uważa cały ten przedmiot za sprawę najwyższego bezpieczeństwa narodowego. Z tego powodu wszystko z nim związane zostało oznaczone najwyższą klasyfikacją bezpieczeństwa. Trzy główne punkty zostaną omówione w tej części.



a) Ogólne aspekty MJ-12 by wyjaśnić jakiekolwiek błędne rozumienie jakie ktoś może mieć.



b) Waga działań.



c) Potrzeba całkowitej tajności we wszelkich fazach operacji.



3. Klasyfikacja Bezpieczeństwa



Wszelkie informacje dotyczące MJ-12 zostały zaklasyfikowane jako TYLKO DO WGLĄDU MAJIC i noszą poziom bezpieczeństwa 2 punkty powyżej Ściśle Tajnego. Powodem tego są nie tylko konsekwencje jaki mogą powstać z oddziaływania na opinię publiczną, jeśli istnienie takich spraw stanie się wiedzą powszechną, lecz także niebezpieczeństwo wpadnięcia tak zaawansowanej technologii, jaka została odzyskana przez Siły Powietrzne, w ręce nieprzyjacielskich obcych mocarstw. Żadne informacje nie są wypuszczane do prasy, a oficjalne stanowisko rządu jest takie, że żadne grupy specjalne takie jak MJ-12 nie istnieją.



4. Historia Grupy



Operacja Majestic-12 została zapoczątkowana specjalnym tajnym rozkazem prezydenckim, 24 Września 1947, z polecenia Sekretarza Obrony Jamesa V. Forrestala i Dr Vannevar Busha, Przewodniczącego Połączonej Komisji Badań i Rozwoju. Operacje przeprowadzane są pod nadzorem Ściśle Tajnej Grupy Wywiadowczej ds. Badań i Rozwoju bezpośrednio odpowiedzialnej jedynie przed Prezydentem Stanów Zjednoczonych. Cele Grupy MJ-12 (foto) są następujące:



a) Odzyskiwanie dla badań naukowych wszelkich materiałów i urządzeń obcej czy pozaziemskiej produkcji, które mogą stać się dostępne. Takie materiały i urządzenia będą odzyskiwane wszelkimi środkami uznanymi za niezbędne przez Grupę.



b) Odzyskiwanie dla badań naukowych wszelkich bytów i pozostałości bytów nie ziemskiego pochodzenia, które mogą stać się dostępne poprzez niezależne działania tych bytów, przez nieszczęście, czy akcje wojskowe.



c) Ustanawianie i zarządzanie Specjalnymi Zespołami do wypełniania powyższych operacji.



d) Ustanawianie i zarządzanie specjalnymi obiektami bezpieczeństwa umiejscowionymi w tajnych lokalizacjach w kontynentalnych granicach Stanów Zjednoczonych, dla przyjmowania, postępowania, analizowania i badania naukowego jakichkolwiek materiałów czy bytów sklasyfikowanych przez Grupę, czy Zespoły Specjalne jako istoty pochodzenia pozaziemskiego.



e) Ustanawianie i zarządzanie tajnymi operacjami przeprowadzanymi zgodnie z Centralą Wywiadowczą, skutkującymi odzyskaniem dla Stanów Zjednoczonych pozaziemskiej technologii i bytów, które mogą spaść na terytorium , czy wejść w

posiadanie obcych mocarst .



f) Ustanowienie i zachowanie całkowicie ścisłej tajności dotyczącej wszystkich powyższych operacji.



5. Obecna Sytuacja



Uważa się, o ile chodzi o obecną sytuację, że jest mało wskazań, by obiekty te i ich twórcy stanowili bezpośrednie zagrożenie dla bezpieczeństwa Stanów Zjednoczonych, pomimo niepewności co do ostatecznych motywów ich przybywania tutaj. Z pewnością technologia którą posiadają te istoty znacznie przekracza cokolwiek znanego współczesnej nauce, jednakże ich obecność tutaj wydaje się być życzliwa i wydają się unikać kontaktów z naszym gatunkiem, przynajmniej obecnie. Odzyskanych zostało kilka martwych jednostek, wraz ze znaczną ilością szczątków i urządzeń z rozbitego statku, wszystkie są obecnie badane w różnych miejscach. Żadne starania nie były czynione przez pozaziemskie jednostki, ani skontaktowania się z władzami, ani odzyskania ich martwych odpowiedników, czy rozbitego statku, nawet mimo tego, że jeden z wypadków był rezultatem bezpośredniej akcji wojskowej. Największe zagrożenie w chwili obecnej wyrasta ze zdobycia i badania takiej zaawansowanej technologii przez zagraniczne mocarstwa nieprzyjazne wobec Stanów Zjednoczonych. Z tego powodu odzyskiwaniu i studiowaniu tego typu materiału przez Stany Zjednoczone został nadany tak wysoki priorytet.



--------------------------------------------------------------------------------



ROZDZIAŁ II

WPROWADZENIE



--------------------------------------------------------------------------------



CZĘŚĆ I. SPRAWY OGÓLNE



6. Zakres



Ten podręcznik operacyjny jest publikowany dla informacji i wskazówek dla wszystkich zainteresowanych. Zawiera informacje o ustaleniach, dokumentacji, zbiorach i posiadaniu, szczątków, urządzeń, statków i użytkowników takich statków zdefiniowanych jako Pozaziemska Technologia, lub Pozaziemskie Jednostki Biologiczne (EBEs) w części II tego rozdziału.



Dodatek I – Ia zawiera listę bieżących odnośników, włącznie z podręcznikami technicznymi i innymi dostępnymi publikacjami mającymi zastosowanie do tych operacji.



Dodatek II zawiera listę personelu z którego składa się Majestic-12



7. Formularze i Zapisy



Formularze używane dla relacjonowania operacji są wyszczególnione w Dodatku I



CZĘŚĆ II. DEFINICJE I DANE



8. Sprawy Ogólne



Pozaziemską Technologię definiuje się następująco:



a) Statki powietrzne zidentyfikowane jako nie wyprodukowane w Stanach Zjednoczonych, czy przez jakiekolwiek ziemskie zagraniczne mocarstwo, włączając w to eksperymentalne statki wojskowe czy samoloty cywilne. Statki tej kategorii są generalnie znane jako Niezidentyfikowane Obiekty Latające (UFOBs).



b) Obiekty i urządzenia nieznanego pochodzenia i funkcji, wyprodukowane w procesie, czy z materiałów nie przystających do obecnej technologii czy wiedzy naukowej.



c) Szczątki jakiegokolwiek statku powietrznego o możliwej pozaziemskiej produkcji czy pochodzeniu. Szczątki takie mogą być rezultatem wypadku lub akcji wojskowej.



d) Materiały które przejawiają niezwyczajne czy wyjątkowe cechy, nie przystające do obecnej technologii czy wiedzy naukowej.



Pozaziemskie Jednostki Biologiczne (EBEs) definiuje się następująco:



a) Stworzenia, humanoidy czy przeciwnie, których proces ewolucyjny odpowiedzialny za ich rozwój jest widocznie odmienny od spotykanych, czy obserwowanych homo sapiens.



9. Opisy Statków



Udokumentowane pozaziemskie statki (UFOBs) są sklasyfikowane według jednej z czterech kategorii opartej na ogólnym kształcie w sposób następujący:



a) Kształt eliptyczny lub dysk. Ten typ statków jest metaliczny w konstrukcji i jednolicie koloru aluminium. Mają wygląd dwóch mis lub płytkich talerzy połączonych razem i mogą mieć podniesioną kopułę na wierzchu lub spodzie. Żadne szwy ani złączenia nie są widoczne na powierzchni, co daje wrażenie jednoczęściowej konstrukcji. Dyski są szacowane na 50-300 stóp średnicy (15-91m), grubość około 15% średnicy, nie włączając kopuły, która ma 30% średnicy dysku i rozciąga się na kolejne 4-6 stóp (1,2-1,8m) powyżej głównego korpusu dysku. Kopuła może, lecz nie musi zawierać okien czy iluminatorów, w niektórych przypadkach iluminatory są obecne wokół niższej obręczy dysku. Większość statków w kształcie dysku wyposażonych jest w światła na szczycie i spodzie, a także wokoło obręczy. Światła te nie są widoczne kiedy statek spoczywa, lub nie działa. Generalnie nie ma widocznych anten, lub wystających części. Urządzenie do lądowania składa się z trzech wydłużanych nóg zakończonych okrągłymi podkładkami lądowniczymi. W pełni rozłożony mechanizm lądowniczy podtrzymuje główny korpus 2-3 stopy (60-90cm) ponad powierzchnią w najniższym punkcie. Prostokątny właz umiejscowiony jest wzdłuż równika, lub na niższej powierzchni dysku.



b) Kadłub lub kształt cygara. Dokumenty wskazują, że ten typ statków jest niezwykle rzadki. Radary Sił Powietrznych wskazują, że mają one około 2 000 stóp długości i 95 grubości (609x29m) i najwyraźniej nie działają w niższych częściach atmosfery. Dostępnych jest bardzo mało informacji nt. wyników tych statków, lecz raporty radarowe wykazały osiągi prędkości do 7 000 mph (11 265 km/h). Nie wydają się angażować w gwałtowne i nieskoordynowane manewry skojarzone z mniejszymi typami.



c) Owalny lub okrągły kształt. Ten rodzaj statków opisywany jest jako posiadający kształt lodowego rożka, zaokrąglony na szerszym końcu i zwężający się do niemal punktowi na drugim końcu. Mają około 30-40 stóp długości (9-12m) i średnica grubego końca ma około 20% długości. Mocne, jasne światło znajduje się na spiczastym końcu, ten statek zwykle podróżuje koniuszkiem w dół. Mogą jawić się w jakimkolwiek kształcie, od okrągłego do cylindrycznego, w zależności od kąta patrzenia. Często obserwacje tego typu statków to eliptyczne statki widziane z pochyłego kąta, czy z widoczną krawędzią.



d) Skrzydlaty lub trójkątny kształt. Wierzy się, że ten statek należy do nowej technologii, z powodu rzadkości i niedawności obserwacji. Radar wykazuje równoramienny trójkątny zarys, najdłuższa strona mająca blisko 300 stóp długości (91m). Mało wiadomo nt. wyników tych statków z powodu rzadkości dobrych obserwacji, lecz wierzy się, że są zdolne do dużych prędkości i nagłych manewrów podobnych do, lub przekraczających wyniki typów „a” i „c”.



10. Opis Pozaziemskich Jednostek Biologicznych (EBEs)



Badanie pozostałości odzyskanych ze szczątków UFOBs wskazuje że Pozaziemskie Jednostki Biologiczne mogą zostać sklasyfikowane na dwie różne kategorie w sposób następujący:



a) EBE typ I. Te jednostki są humanoidalne i mogą z dystansu być wzięte za istotę ludzką rasy orientalnej. Są dwunożne, 5,5 stopy 4 cale wysokie (177cm), o wadze 80-100 funtów (36-45kg). Proporcjonalnie podobne są do ludzi, jednak czaszka jest nieco większa i bardziej zaokrąglona. Skóra blada, o kolorze kredowo-żółtym, gruba i nieco kamienista w wyglądzie. Oczy małe, szeroko rozstawione, o kształcie migdałów, z brązowawo-czarnymi tęczówkami i bardzo dużymi źrenicami. Białka tych oczu nie są takie jak u ludzi, lecz mają blado-szary odcień. Uszy są małe i nisko osadzone na czaszce. Nos cienki i długi, a usta są szersze niż u ludzi i prawie bez warg. Nie ma widocznych włosów na twarzy i bardzo mało na ciele, które są bardzo drobne i ograniczone do pach i pachwiny. Ciało jest chude i bez widocznego tłuszczu, lecz mięśnie są dobrze rozwinięte. Dłonie są małe, z czteroma długimi palcami, lecz bez przeciwstawnego kciuka. Palec zewnętrzny połączony jest w sposób niemal przeciwstawny, nie ma błony pomiędzy palcami tak jak u ludzi. Nogi są lekko lecz zauważalnie wygięte i stopy są nieco rozstawione i proporcjonalnie duże.



b) EBE typ II. Jednostki te są humanoidami, lecz różnią się od typu I pod wieloma względami. Są dwunożne, 3 stopy, 5 cali – 4 stopy, 2 cale (1 – 1,25m) wysokości i o wadze 25-50 funtów (11-22kg). Głowa jest proporcjonalnie znacznie większa niż ludzka, czy u typu I, czaszka znacznie większa i wydłużona. Oczy są bardzo duże, skośne i niemal owinięte wokoło jednej strony czaszki. Są czarne bez śladów białka. Nie ma zauważalnej fałdy brwiowej, a czaszka ma delikatny szczyt przebiegający ponad ciemieniem. Nos składa się z dwóch małych szpar osadzonych wysoko nad ustami podobnymi do szpary. Skóra jest blada fioletowo-szarego koloru, nieco ciemniejsza z tyłu stworzenia i jest bardzo gładka o drobnych komórkach. Nie ma włosów ani na twarzy, ani na ciele i stworzenia te nie wydają się być ssakami. Ręce są proporcjonalnie długie w odniesieniu do nóg i mają trzy długie, zwężające się palce i kciuk, niemal tak długi jak palce. Drugi palec jest cieńszy niż pozostałe, lecz nie tak długi jak palec wskazujący. Stopy są małe i wąskie, a cztery palce są połączone membraną.



Nie jest dokładnie wiadome, skąd pochodzi każdy typ tych stworzeń, lecz wydaje się pewnym, że nie ewoluowały na Ziemi. Jest ponadto widoczne, lecz nie pewne, że mogą pochodzić z dwóch różnych planet.



11. Opis Pozaziemskiej Technologii



Następujące informacje pochodzą ze wstępnych analiz raportów o szczątkach zebranych z miejsc wypadków pozaziemskich statków od 1947-1953, poza tymi, które są cytowane dosłownie by dostarczyć wskazówek co do typu i charakterystyki materiału, który może zostać napotkany w dalszych operacjach odzyskiwania.



a) Wstępne analizy szczątków z miejsca wypadku wydają się wskazywać, że szczątki pochodzą ze statku, który eksplodował od wewnątrz, po czym zderzył się z ziemią z dużą siłą, całkowicie niszcząc statek. Objętość materiału wskazuje, że ten statek miał w przybliżeniu wielkość średniego samolotu, jednakże waga szczątków wskazuje, że statek był niezmiernie lekki jak na swą wielkość.



b) Analizy metalurgiczne większości odzyskanych szczątków wskazują, że próbki nie są złożone z żadnego znanego materiału znanego obecnie ziemskiej nauce.



c) Testowany materiał posiada wielką siłę i odporność na ciepło w proporcji do swej wagi i rozmiaru, będąc o wiele mocniejszym niż jakikolwiek materiał używany obecnie w wojskowych czy cywilnych samolotach.



d) Wiele tego materiału wyglądając jak folia aluminiowa, czy płatki magnezu, nie wykazuje żadnych właściwości obu metali, przypominając natomiast jakiś rodzaj nieznanego plastyko-podobnego materiału.



e) Solidne struktury i mocne belki nośne nosząc odległe podobieństwo w wyglądzie do bardzo zwartego bezsłojowego drewna, były bardzo lekkie i posiadały odporność na napięcie i naprężanie nie osiągalną żadnym sposobem znanym współczesnemu przemysłowi.



f) Żaden z testowanego materiału nie wykazywał mierzalnych cech magnetycznych, czy szczątkowej radiacji.



g) Na kilku szczątkach były wygrawerowanie czy wytłoczone znaki i wzory. Wzory te nie były łatwo identyfikowalne i próby odszyfrowania ich znaczenia były w większości nieudane.



h) Badanie kilku oczywistych mechanicznych urządzeń, przekładni itd. odsłoniło niewiele lub nic z ich funkcji czy metod produkcji.



--------------------------------------------------------------------------------



ROZDZIAŁ III

OPERACJE ODZYSKIWANIA



--------------------------------------------------------------------------------



CZĘŚĆ I. BEZPIECZEŃSTWO



12. Blokada informacji prasowych

Należy przedsięwziąć wielką troskę o zachowanie bezpieczeństwa jakiejkolwiek z lokalizacji, na której Pozaziemska Technologia może być odzyskana dla badań naukowych. Radykalne środki muszą zostać podjęte dla ochrony i uchowania jakiegokolwiek materiału czy statku od odkrycia, zbadania czy zabrania przez agencje cywilne, czy osoby z ogółu. Jest więc zalecane by całkowita blokada informacji prasowych została zainicjowana tam gdzie jest to możliwe. Jeżeli taki bieg wydarzeń nie okazał by się realny, sugeruje się wypuszczać do prasy następujące historie o wydarzeniu. Oficer dowodzący będzie działał szybko by wybrać odpowiednią historię najlepiej pasującą do sytuacji. Należy pamiętać wybierając historię do prasy, że oficjalna polityka dotycząca UFOBs jest taka, że one nie istnieją.



a) Oficjalne Zaprzeczenie. Najbardziej pożądaną odpowiedzią było by, że nic nadzwyczajnego się nie wydarzyło. Poprzez twierdzenia, że rząd nie ma wiedzy o wydarzeniu, można zapobiec dalszym dochodzeniom prasy.



b) Dyskredytacja Świadków. Jeżeli w ogóle możliwe, świadkowie będą trzymani w odosobnieniu, do momentu w którym zakres ich wiedzy i zaangażowania zostanie określony. Świadkowie będą zniechęcani od mówienia o tym co widzieli i zastraszanie może okazać się konieczne by zapewnić ich współpracę. Jeżeli świadkowie już skontaktowali się z prasą, będzie konieczna dyskredytacja ich opowieści. Można to najlepiej zrobić poprzez twierdzenie, że albo źle zinterpretowali naturalne wydarzenia, albo padli ofiarą histerii czy halucynacji, bądź popełnili oszustwa.



c) Zwodnicze Stwierdzenia. Może okazać się konieczne wydanie fałszywych stwierdzeń by zachować bezpieczeństwo miejsca. Meteory, spadłe satelity, balony pogodowe i samoloty wojskowe są w pełni akceptowalnymi alternatywami, jednakże w przypadku twierdzeń o samolotach wojskowych, które spadły należy uważać by nie sugerować, że samolot może być eksperymentalny czy tajny, gdyż to mogło by wywołać większą ciekawość zarówno prasy amerykańskiej, jak i obcej. Wydawanie stwierdzeń dotyczących zanieczyszczenia obszaru z powodu toksycznych cieczy rozlanych z ciężarówek, czy kolejowych zbiornikowców także może pomóc utrzymać nieautoryzowany czy niepożądany personel z daleka.



13. Zabezpieczenie Obszaru



Obszar musi być zabezpieczony tak szybko jak to możliwe, by powstrzymać nieautoryzowany personel od infiltracji miejsca. Oficer dowodzący określi granicę i ustanowi wewnątrz niej posterunek dowodzenia. Personel dopuszczony na miejsce będzie ograniczony do absolutnego minimum koniecznego do przygotowania statku lub szczątków do transportu i będzie się składał z Wojskowych Sił Bezpieczeństwa.



Można naciskać władze lokalne do usługi kontroli tłumu i ruchu drogowego. Pod żadnym pozorem lokalne władze czy przedstawiciele prawa nie zostaną dopuszczeni poza granicę miejsca i wszelkie niezbędne środki powinny zostać podjęte by zapewnić, że nie wtrącają się oni w operację.



a) Obrzeża. Pożądanym jest, by wystarczająco liczny personel wojskowy został użyty do obsadzenia obrzeży miejsca, wystarczająco dużych, by powstrzymać zarówno nieautoryzowany personel jak i personel graniczny od widzenia miejsca. Kiedy już miejsce zostanie ograniczone, zostaną ustanowione regularne patrole wzdłuż obrzeży, by zapewnić całkowite bezpieczeństwo, by powiększyć kontrolę zostanie użyty elektroniczny nadzór. Personel graniczny zostanie wyposażony w komunikatory ręczne i broń automatyczną z ostrą amunicją. Personel pracujący na miejscu będzie nosił broń osobistą. Żaden nieautoryzowany personel nie zostanie dopuszczony do zabezpieczonego obszaru.



b) Posterunek Dowodzenia. W ideale posterunek dowodzenia powinien znajdować się tak blisko miejsca, jak jest to praktyczne, by móc wydajnie koordynować operację. Jak tylko posterunek dowodzenia będzie funkcjonował, ustanowiony zostanie kontakt z Grupą Majestic-12 przez bezpieczną komunikację.



c) Przeszukanie Obszaru. Miejsce i przyległy obszar zostanie oczyszczony z nieautoryzowanego personelu. Świadkowie zostaną przesłuchani i zatrzymani dla dalszego dochodzenia przez MJ-12. Pod żadnym pozorem świadkowie nie będą zwalniani z aresztu, zanim ich opowieści nie zostaną oszacowane przez MJ-12 i nim nie zostaną oni starannie przesłuchani.



d) Ocena Sytuacji. Wstępna ocena sytuacji zostanie wykonana, a wstępny raport przygotowany. Grupa MJ-12 zostanie następnie poinformowana o sytuacji przy najbliższej możliwej okazji. Grupa MJ-12 podejmie następnie decyzję czy wysyłać, czy nie, do obszaru, Czerwony Zespół MJ-12 lub Zespół OPNAC.



CZĘŚĆ II. ODZYSKIWANIE TECHNOLOGII



14. Usuwanie i Transport



Jak tylko zostanie ustanowiona komunikacja, usuwanie i transport całego materiału będzie podlegać rozkazom MJ-12.



a) Dokumentacja. Jeżeli sytuacja pozwala, należy podjąć starania udokumentowania obszaru fotografiami, nim cokolwiek zostanie poruszone. Obszar zostanie sprawdzony na obecność promieniowania i innych toksycznych czynników. Jeżeli obszar nie może zostać zabezpieczony na dłuższy okres czasu, cały materiał musi zostać spakowany i przetransportowany tak szybko jak to możliwe do najbliższego wojskowego obiektu bezpieczeństwa. Zostanie to wykonane za pomocą przykrytego transportu, przy użyciu mało uczęszczanych dróg tam gdzie to możliwe.



b) Kompletny lub Funkcjonujący Statek. Do statków należy zbliżać się z największą ostrożnością jeśli wydają się działać, gdyż z wystawienia się na promieniowanie, czy wyładowania elektryczne mogą wyniknąć ciężkie obrażenia. Jeżeli statek funkcjonuje, lecz wydaje się być porzucony, może do niego się zbliżać jedynie specjalnie wyszkolony personel ZESPOŁU CZERWONEGO MJ-12 noszący ubrania ochronne. Każde urządzenie które wydaje się funkcjonować, także powinno być pozostawione do dyspozycji CZERWONEMU ZESPOŁOWI MJ-12. Całe statki lub części statków, zbyt duże by zostać przetransportowane przykrytym transportem, zostaną rozmontowane, jeśli może to zostać wykonane szybko i łatwo. Jeśli muszą być przetransportowane w całości, czy na otwartej przyczepie zostaną przykryte w sposób kamuflujący ich kształt.



c) Pozaziemskie Jednostki Biologiczne. EBEs muszą zostać przeniesione do głównego obiektu bezpieczeństwa tak szybko jak to możliwe. Dużo uwagi należy poświęcić by zapobiec możliwemu zakażeniu przez obce czynniki biologiczne. Martwi EBEs powinni zostać zapakowani w lód przy najbliższej okazji by zachować tkanki. Przy napotkaniu żywych EBEs, powinni zostać oni aresztowani i zabrani do głównego obiektu bezpieczeństwa ambulansem. Każdy wysiłek powinien zostać odjęty by zapewnić przeżycie EBEs. Styczność personelu z EBEs, żywymi czy martwymi musi zostać ograniczona do absolutnego minimum. (Zobacz rozdział 5 dla bardziej szczegółowych informacji nt. kontaktów z EBEs).



15. Oczyszczanie obszaru



Gdy już cały materiał został usunięty z zabezpieczonego miejsca, najbliższy obszar zostanie starannie sprawdzony by upewnić się, że wszystkie ślady Pozaziemskiej Technologii zostały usunięte. W przypadku wypadku otaczający obszar zostanie starannie przeszukany kilka razy, by upewnić się, że nic nie zostało przeoczone. Aktywny obszar poszukiwań może różnić się zgodnie z warunkami lokalnymi, według uznania oficera dowodzącego. Gdy oficer dowodzący jest przekonany, że nie pozostały żadne dalsze dowody zdarzenia na miejscu, może zostać ono ewakuowane.



16. Warunki Specjalne lub Niezwyczajne



Istnieje możliwość, że pozaziemskie statki mogą lądować, lub rozbić się w mocno zaludnionych obszarach, gdzie nie da się zachować bezpieczeństwa, lub gdzie większe fragmenty populacji i prasa mogą być świadkami tych wydarzeń. Plan ewentualny MJ-1949-04P/78 (ŚCIŚLE TAJNY-TYLKO DO WGLĄDU) powinien być trzymany w gotowości, jeśli potrzeba uczynienia tego publicznie znanym stanie się konieczna.



17. Klasyfikacja Pozaziemskiej Technologii

Nr Przedmiot Opis i stan MJ12 - Kod Obiekt przyjmujący

1. Statek powietrzny Nienaruszony , działający czy na wpół-sprawny UA-002-6 Obszar 51

statek powietrzny pozaziemskiego projektu S-4

i produkcji .

2. Nienaruszone Każde mechaniczne czy elektroniczne urządzenie ID-301-F Obszar 51

urządzenie czy maszyna , która wydaje się nie uszkodzona S-4

i sprawna .

3. Zniszczone Każde mechaniczne czy elektroniczne urządzenie DD-303-N Obszar 51

urządzenie czy maszyna , która wydaje się być zniszczona lecz S-4

w większości kompletna .

4. Siłownia Urządzenia i maszyny , czy fragmenty , które są PD-40-8G Obszar 51

możliwie jednostkami napędowymi , paliwowymi S-4

i pokrewne urządzenia sterownicze i panele .

5. Zidentyfikowane Fragmenty złożone z elementów czy materiałów IF-101-K Obszar 51

fragmenty łatwo rozpoznawalnych jako znane współczesnej S-4

nauce i technologii , itp. aluminium , magnez ,

plastik , itp .

6. Niezidentyfikowane Fragmenty złożone z elementów czy materiałów UF-103-M Obszar 51

fragmenty nie znanych współczesnej nauce i technologii , S-4

które przejawiają niezwykłą czy wyjątkową

charakterystykę .

7. Prowizja Nie mechaniczne czy nie elektryczne materiały SP-331 Blue Lab

i zaopatrzenie pomocniczej natury , takie jak ubiór , przedmioty WP-61

osobiste , pokarm organiczny , itp .

8. Jednostka żyjąca * Żyjący nie-ludzki organizm w widocznym dobrym EBE-010 OPNAC

lub znośnym zdrowiu BBS-01

9. Jednostka Martwy nie-ludzki organizm czy części organizmów , EBE-XO Blue Lab

nie żyjąca organiczne pozostałości i inna organiczna WP-61

podejrzana substancja .

10. Media Materiały drukowane , elektroniczne zapisy , mapy , MM-54A Bulding 21

diagramy , fotografie i filmy KB-88

11. Broń Każde urządzenie czy część urządzenia wydająca WW-010 Obszar 51

się być bronią zaczepną lub obronną . S-4



* Żywe jednostki muszą być trzymane w ścisłej izolacji w oczekiwaniu na personel OPNAC



18. Formularz MJ 1-007



19. Pakowanie i Dane Dotyczące Pakowania



a) Transport wewnętrzny. Poszczególne przedmioty są opisane i owinięte barierą odporną na wilgoć i zamoczenie i zaplombowane na gorąco. Umieszczone są następnie w pożłobionych skrzynkach z płyty pilśniowej. Puste miejsca w skrzyni są wypełnione starannie neutralną celulozową watoliną by zapobiec przemieszczaniu się przedmiotów. Skrzynia jest zapieczętowana. Formularz MJ 1-007 jest umiejscowiony w zapieczętowanej kopercie oznaczonej „DOSTĘP TYLKO MAJIC – 12" i jest solidnie umocowany do górnej części skrzyni. Skrzynia jest następnie zamortyzowana w każdym rogu i z wierzchu i spodu pilśniowymi wkładkami i jest włożona w większą pożłobioną skrzynię pilśniową. Całe zamknięcie zewnętrznej skrzyni jest zapieczętowane ogumowaną taśmą. Metka przymocowana do zewnętrznej skrzyni nosi następującą informacje: m-ce przeznaczenia, nr kodu wysyłki i ostrzeżenie „DOSTĘP TYLKO MAJIC-12”



b) Przewóz Zagraniczny. Przedmioty są zapakowane i opisane jak opisano powyżej, z wyjątkiem tego, że do wewnętrznej skrzyni pilśniowej zostaną dołączone środki przeciwko wilgoci i wskaźniki wilgoci. Następnie skrzynia jest owinięta w odporną na wilgoć i wodę barierę i zaplombowana na gorąco. Następnie spakowane przedmioty umieszczone są w drugim wodoodpornym kartonie zamkniętym wodoodporną taśmą. Drugi karton jest oznakowany „DOSTĘP TYLKO MAJIC-12” ze wszystkich stron i jest umiejscowiony wewnątrz odpornego na tłuszcze wyściełanego drewnianego kontenera przewozowego. Wyściółka jest zamocowana taśmą wodoodporną, a drewniany kontener przewozowy jest zamknięty za pomocą śrub. Kontener przewozowy wzmocniony jest dalej poprzez wbicie dwóch gwoździ o długości 5/4 cala, około 8 cali od każdego końca. Informacje przewozowe są następnie naniesione na powierzchnię drewnianego kontenera przewozowego.



Nota: Powyższe szczegóły dotyczące procedury pakowania stosują się tylko do nieorganicznych przedmiotów. Dane nt. obchodzenia się, pakowania i przewozu organicznej materii i martwych jednostek są umieszczone w Rozdziale V, Części II tego podręcznika.



--------------------------------------------------------------------------------



ROZDZIAŁ IV

ODBIÓR I OBCHODZENIE SIĘ



--------------------------------------------------------------------------------



CZĘŚĆ I. OBCHODZENIE SIĘ PO ODBIORZE MATERIAŁU



20. Wyjmowanie ze skrzyni, Rozpakowywanie i Sprawdzanie



Nota: Procedura wyjmowania ze skrzyni, rozpakowywania i sprawdzania kontenera oznaczonego „DOSTĘP TYLKO MAJIC-12” będzie przeprowadzana przez personel z dostępem MJ-12. Kontener oznakowany w ten sposób zostanie umieszczony w magazynie, w obszarze odgrodzonym taśmą bezpieczeństwa, do czasu gdy autoryzowany personel będzie dostępny dla tych procedur.



a) Bądź bardzo ostrożny wyjmując ze skrzyni i rozpakowując materiał. Unikaj wkładania narzędzi do wnętrza kontenera przewozowego. Nie niszcz materiału użytego do opakowana bardziej niż jest to absolutnie konieczne do wyjęcia okazów. Materiały te mogą być potrzebne dla przyszłego pakowania. Schowaj wewnętrzny materiał pakujący do kontenera wysyłkowego. Podczas wyjmowania ze skrzyni i rozpakowywania okazów podążaj za procedurą daną poniżej w pkt. (1) do (11):



(1) Wypakowuj okazy w obszarze najwyższego bezpieczeństwa by zapobiec dostępowi nieautoryzowanego personelu.

(2) Przetnij metalowe druty odpowiednim narzędziem do cięcia, lub skręcaj je szczypcami do momentu przerwania.

(3) Usuń śrubokrętem śruby z wieka kontenera przewozowego.

(4) Przetnij taśmę i plomby skrzyni tak by wodoodporny papier został w niewielkim stopniu zniszczony.

(5) Wyciągnij spakowane okazy z drewnianej skrzyni.

(6) Przetnij taśmę która zamyka górne poły zewnętrznych kartonów; uważaj by nie zniszczyć kartonów.

(7) Przetnij barierę wzdłuż górnego zamkniętego na gorąco szwu i ostrożnie wyciągnij wewnętrzny karton.

(8) Wyjmij zaplombowaną kopertę z wierzchu wewnętrznego kartonu.

(9) Otwórz wewnętrzny karton i usuń pilśniowe wstawki i wskaźniki wilgoci.

(10) Wyjmij zaplombowane na gorąco paczki zawierające okazy, poukładaj je w uporządkowany sposób dla przeglądu.

(11) Umieść cały materiał pakujący w kontenerze przewozowym dla przyszłego użycia przy przepakowywaniu.



b) Uważnie sprawdź wszystkie przedmioty według dokumentów przewozowych. Ostrożnie zbadaj wszystkie przedmioty na możliwe uszkodzenia podczas przewozu. Ułóż przedmioty zgodnie z numerem klasyfikacji, przygotowując je do przesłania do wyznaczonego laboratorium czy wydziału. Personel laboratorium czy wydziału jest odpowiedzialny za transport przedmiotów do wyznaczonych obszarów. Zostanie to wykonane tak szybko jak możliwe, przykrytym transportem eskortowanym przez personel bezpieczeństwa.



--------------------------------------------------------------------------------



ROZDZIAŁ V

POZAZIEMSKIE JEDNOSTKI BIOLOGICZNE



--------------------------------------------------------------------------------



CZĘŚĆ I. ORGANIZMY ŻYJĄCE



21. Zakres

Część ta zajmuje się spotkaniami z żyjącymi Pozaziemskimi Jednostkami Biologicznymi (EBEs). Spotkania takie podpadają pod jurysdykcję MJ-12 OPNAC BBS-01 i zajmować się nią będzie tylko ten specjalny oddział. Cześć ta wyszczególnia odpowiedzialność osób czy oddziałów zapoczątkowujących kontakt.



22. Ogólnie

Każde spotkanie z jednostką o której wiadomo, że jest pozaziemskiego pochodzenia, jest rozpatrywana jako sprawa narodowego bezpieczeństwa i dlatego klasyfikowana jako ŚCIŚLE TAJNA. Pod żadnym pozorem opinia publiczna czy prasa nie może dowiedzieć się o istnieniu tych bytów. Oficjalne polityka rządu stanowi, że stworzenia takie nie istnieją i że żadna agencja rządu federalnego nie jest teraz zaangażowana w żadne badania istot pozaziemskich czy ich artefaktów. Jakiekolwiek odstępstwo od tej oficjalnej polityki jest całkowicie zabronione.



23. Spotkania



Spotkania z EBEs mogą zostać sklasyfikowane zgodnie z poniższymi kategoriami:



a) Spotkania z inicjatywy EBEs. Możliwy kontakt może mieć miejsce w rezultacie propozycji przez same jednostki. W takich przypadkach przewiduje się, że spotkania nastąpią w obiektach wojskowych czy innych bezpiecznych lokalizacjach wybranych po obustronnej zgodzie. Spotkania takie były by korzyścią dla osób ograniczonych do personelu z odpowiednimi przepustkami, z dala od nadzoru publicznego. Mimo że nie jest to uważane z bardzo prawdopodobne, istnieje także możliwość, że EBEs wylądują w miejscu publicznym bez wcześniejszej zapowiedzi. W takich przypadkach zespół OPNAC sformułuje historie przykrywające dla prasy i przygotuje konferencje dla prezydenta i Szefów Personelu.



b) Spotkania w wyniku spadnięcia statku. Kontakt z ocalałymi z wypadków, czy statków które spadły z powodu naturalnych wydarzeń, czy akcji wojskowych, mogą wystąpić bez żadnych lub z małymi ostrzeżeniami. W tych przypadkach ważnym jest by kontakt inicjalny był ograniczony do personelu wojskowego by zachować bezpieczeństwo. Cywilni świadkowie w obszarze będą zatrzymywani i przepytani przez MJ-12. Kontakt z EBEs przez personel wojskowy nie posiadający przepustki MJ-12 czy OPNAC ma być ściśle ograniczony do akcji koniecznych dla zapewnienia dostępności EBEs dla badań przez zespół OPNAC.



24. Izolacja i Areszt

a) EBEs będą przetrzymywane za pomocą wszystkich koniecznych środków i zabierani w bezpieczne miejsca tak prędko jak to możliwe. Personel wchodzący w kontakt z EBEs przedsięweźmie środki ostrożności by zminimalizować ryzyko choroby będącej rezultatem zakażenia nieznanymi organizmami. Jeżeli jednostki noszą kombinezony kosmiczne czy aparaturę oddechową jakiegoś rodzaju, należy uważać by zapobiec uszkodzeniom takich urządzeń. Podczas gdy wszelkimi środkami zapewnić należy dobrostan EBEs, muszą być odizolowani od jakichkolwiek kontaktów z nieautoryzowanym personelem. Kiedy nie jest jasnym co zapewnić, czy jakie udogodnienia mogą być wymagane prze nie-ludzkie jednostki, powinni zostać zaopatrzeni w miarę możliwości. Oficer dowodzący operacją będzie czynił takie rozróżnienia. Nie istnieją obecnie wskazówki w tym obszarze.



b) Rannymi czy zranionymi jednostkami zajmie się personel medyczny wyznaczony przez zespół OPNAC. Kiedy zespół personelu medycznego nie jest natychmiast dostępny pierwsza pomoc zostanie udzielona przez personel Korpusu Medycznego na miejscu inicjalnym. Jako że mało wiadomo o biologicznych funkcjach EBE pomoc będzie ograniczona do powstrzymania krwawienia, obandażowania ran i unieruchomienia złamanych kończyn. Nie zostaną podane żadne medykamenty jakiegokolwiek rodzaju, gdyż nie są możliwe do przewidzenia efekty ziemskich medykamentów na nie-ludzkie systemy biologiczne. Jak tylko obrażenia uznane są ustabilizowane EBs zostaną przewiezione zamkniętym ambulansem, czy innym dogodnym środkiem transportu w bezpieczne miejsce.



c) W kontaktach z jakimikolwiek żywymi Pozaziemskimi Jednostkami Biologicznymi bezpieczeństwo ma kapitalne znaczenie. Wszelkie inne czynniki są drugorzędne. Pomimo że preferowane jest utrzymanie fizycznego dobrostanu każdej jednostki, strata życia EBEs jest uważana za dopuszczalną, kiedy warunki czy opóźnienia w zachowaniu tego życia w żaden sposób nie godzą się z bezpieczeństwem operacji.



d) Kiedy już zespół OPNAC przejął pieczę nad EBEs, troska o nich i transport do wyznaczonych obiektów staje się odpowiedzialnością personelu OPNAC. Każda współpraca zostanie udzielona zespołowi w wykonywaniu obowiązków. Personel Zespołu OPNAC uzyska NAJWYŻSZY PRIORYTET dla wszystkich osób niezależnie od ich oczywistych stopni czy statusu. Żadna osoba nie jest upoważniona do przeszkadzania zespołowi OPNAC w wykonywaniu swych obowiązków przez specjalną dyrektywę Prezydenta Stanów Zjednoczonych.



CZĘŚĆ II. ORGANIZMY NIEŻYWE



25. Zakres



W ideale odzyskiwanie dla badań naukowych zwłok i innych biologicznych pozostałości, będzie przeprowadzane przez personel medyczny obeznany z tego rodzaju procedurą. Ze względów bezpieczeństwa może zaistnieć potrzeba, by taki zbiór został przeprowadzony przez personel niemedyczny. Część ta dostarczy wskazówek do odzyskiwania, zachowywania i usuwania zwłok i pozostałości w polu.



26. Odzyskiwanie i Zachowanie



a) Stopień rozkładu organicznych szczątków będzie różny w zależności od długości czasu w jakim szczątki leżały w otwartym, niechronionym miejscu i może być przyśpieszony zarówno przez lokalne warunki pogodowe i działania drapieżników. Dlatego więc biologiczne okazy zostaną usunięte z miejsc wypadków tak szybko jak to możliwe, by zachować szczątki w tak dobrym, jak to możliwe stanie. Zostanie uczyniony zapis fotograficzny wszelkich szczątków, nim zostaną zabrane z miejsca.



b) Personel zaangażowany w ten typ operacji przedsięweźmie wszelkie środki ostrożności by zminimalizować fizyczny kontakt ze zwłokami, czy szczątkami odzyskiwanych istot. Powinny zostać włożone rękawice chirurgiczne, lub jeśli niedostępne, mogą zostać włożone wełniane lub skórzane rękawice, pod warunkiem, że zostaną zebrane do odkażenia natychmiast po użyciu. Szufle czy narzędzia do kopania mogą zostać użyte do przenoszenia szczątków pod warunkiem, że zostanie zapewniona ostrożność w celu upewnienia się, że żadna szkoda nie jest czyniona szczątkom. Pozostałości będą dotykane gołymi rękami, jedynie wtedy, gdy żadnych innych środków do przenoszenia ich nie będzie można znaleźć. Cały personel i wyposażenie użyte w akcji odzyskiwania zostanie poddane procedurom odkażania natychmiast po tym jak te operacje zostaną zakończone.



c) Szczątki zostaną zabezpieczone przed dalszym rozkładem tak jak pozwolą na to warunki i wyposażenie. Zwłoki i szczątki zostaną zapakowane lub bezpiecznie opakowane w wodoodporne przykrycie. Brezent lub rzeczy na złą pogodę mogą zostać użyte w tym celu jeśli konieczne. Szczątki zostaną zamrożone lub zapakowane w lód jeśli dostępny. Wszelkie szczątki zostaną opisane i oznakowane, a czas i data zapisane. Opakowane szczątki zostaną położone na nosze czy zapieczętowane w pojemnikach dla natychmiastowego zabrania do obiektu bezpieczeństwa.



d) Małe oderwane kawałki czy materiał zdrapany ze stałych powierzchni zostanie włożony do słoików czy innych małych zamykanych pojemników jeśli możliwe. Pojemniki zostaną wyraźnie oznakowane co do ich zawartości, a czas i data zapisane. Pojemniki zostaną zamrożone lub zapakowane w lód tak prędko jak możliwe i zabrane do obiektu bezpieczeństwa.







Artykuł nt. powyższego dokumentu i MJ-12:

http://www.geocities.com/alien-master/Mj-12.html



link 1 . http://www.ufo.be/rubrieken/geschiedenis/p...OM1-1Manual.pdf
Przemek
Homo Infranius
Posty: 425
Rejestracja: pn lip 09, 2007 2:11 pm
Kontakt:

Re: Strefa 51

Post autor: Przemek »

Ślepo Ty wydajesz osądy nie znając ludzi, a to jest bardzo ryzykowne. Proponuje zapoznanie się z książką Stantona Friedmana Majestic-12. Odnosze wrażenie, że wogóle nie masz woli by zagłębić się w temat na poważnie, tylko z góry odrzuciłeś mocne poszlaki i dowody. I co z tego, że w Projekcie Camelot każdy mówi co innego? w Disclosure Project jest masa wiarygodnych świadków. I co tym razem Ci tam nie pasuje? wiesz fakty i rzeczywistość zawsze można naginać we własnym kierunku tak by pasowały do twojej wersji swiatopoglądu. Ale zastanowić się nad dowodami juz jest trudniej bo trzeba wysilic szare komórki.
Ostatnio zmieniony sob gru 26, 2009 10:11 am przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Niekwestionowany96
Infranin
Posty: 276
Rejestracja: śr mar 12, 2008 8:43 pm
Kontakt:

Re: Strefa 51

Post autor: Niekwestionowany96 »

Przemku popieram twoje słowa. Pantanal posunął się tak daleko w swoim krytycznym myśleniu na różnorakie tematy że wycofanie z tego myślenia było by dla niego samo destrukcją.
Zmiany Dla Niekwestionowanych

<div align='center'>[ external image ]
</div>
ODPOWIEDZ

Wróć do „AREA 51, TAJNE PROJEKTY”