<blockquote class="ipsBlockquote" data-author="Katarzyna_1" data-cid="124270" data-time="1470085817">
Mario napisałam, że trzeba się wsłuchać w słowa Św. Jana Pawła II. Jego słowa tyczą się filozofii, którą Ty chyba reprezentujesz. "Prawdaż? czy nie prawdasz?"
</blockquote>
jak każdy z nas, lecz ja piszę i reprezentuję siebie a czy JPII--nie wiem .
Dlatego piszę--Boga nie ma, ale to moje zdanie, wnioski ale Ty możesz wsluchiwać sie w słowa innych.
Kościół poprzez swych reprezentantów wiele mówi ale czy rozumie --mówic można wiele.
Nie bawię sie w gierki--prawdasz-nieprawdasz.......dlaczego ?
Bo to i tak nie ma sensu jaką ja reprezentuje lub nie, filozofie.
"Znaczenie terminu
filozofia ulegało zmianie i nie można go definiować w oderwaniu od jego historii
<a href="https://pl.wikipedia.org/wiki/Filozofia ... -2">[2]</a>. Ze względu na cele jakie sobie stawia, filozofię można też rozumieć jako <a href="
https://pl.wikipedia.org/wiki/Nauka" title="Nauka">naukę</a> lub jako <a href="
https://pl.wikipedia.org/wiki/Iluminacj ... lozofia%29" title="Iluminacja (filozofia)">oświecenie</a>
<a href="https://pl.wikipedia.org/wiki/Filozofia ... -3">[3]</a>. Filozofia rozumiana jako nauka, stawia sobie za zadanie <a href="
https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawda" title="Prawda">prawdziwe</a> i <a href="
https://pl.wikipedia.org/w/index.php?ti ... &redlink=1" title="Obiektywność (filozofia) (strona nie istnieje)">obiektywne</a> poznanie danego przedmiotu. Z tak rozumianej filozofii wywodzą się współczesne szczegółowe dyscypliny naukowe i taka jest większość współczesnej filozofii akademickiej. „Filozofia jako oświecenie” nastawiona jest natomiast na <a href="
https://pl.wikipedia.org/w/index.php?ti ... &redlink=1" title="Subiektywność (strona nie istnieje)">subiektywny</a> podmiot. Jej zadaniem jest dokonanie oświecenia – przemiany filozofującego podmiotu. Oba znaczenia terminu filozofia często się przenikają w dziełach i życiu poszczególnych filozofów. "
<a href="
https://pl.wikipedia.org/wiki/Filozofia ... lozofia</a>