Skocz do zawartości


Zdjęcie
* * * * - 3 głosy

Zdany: Ostateczny cios dla sprawy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
104 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ivellios

Ivellios

    Full Active

  • ROOT Admin
  • 643 postów

Napisano 17 styczeń 2012 - 03:07

W ostatni piątek w audycji "Teoria Chaosu" (retransmitowanej w Radiu Paranormalium z KonteStacji) gościem był Rafał Nowicki. Oczywiście, audycja była poświęcona UFO ze Zdanów, w związku z kolejną rocznicą rzekomej obserwacji dwumiskowatego obiektu.

Gdyby ktoś był zainteresowany, wrzucam tutaj rip z Paranormalium: POBIERZ (17 mb)

Generalnie, prócz całej historii badania tej sprawy, słuchacze mogli usłyszeć tę samą śpiewkę powtarzaną od lat - że to nie mogą być miski, że ktoś tam próbował odtworzyć, rzucać miskami, i że nikomu nie wyszło (czyżby?). No, wątek o "pieniaczu z Łotwy" też obowiązkowo musiał być.

Tego, co się działo na towarzyszącym audycji czacie, może lepiej nie będę opisywał - jeden wielki potok inwektywów pod adresem gościa.

Moje zdanie na temat Zdanów jest takie - jeśli wierzyć relacjom, to coś tam faktycznie mogło się pojawić, jednak przedstawiane tu i ówdzie "dowody" (szczególnie fotograficzne) już na pierwszy rzut oka wyglądają na sfabrykowane. Fundacja Nautilus dopuściła się moim zdaniem ostrej konfabulacji, nagięcia faktów i "ubarwienia" całej sprawy w taki sposób, aby z byle pierdoły zrobić sensację.

Tak trochę poza tematem, "ciekawie" Nowickiego potraktowała sama Fundacja Nautilus. Chciał się do nich zapisać, więc zapytał, co powinien zrobić - odpowiedzieli (o ile pamiętam - opowiadał podczas audycji), że nic, nie ma jakichś szczególnych wymagań. Przyszedł jednak moment, że chciał się wypisać - "ale przecież nigdy nie był Pan naszym członkiem". Najwidoczniej w FN mają taki bajzel, że nie wiedzą, kto do nich należy, a kto nie.

#2 Yan Polskee

Yan Polskee

    Homo Infranius Alfa

  • ROOT Admin
  • 1530 postów

Napisano 17 styczeń 2012 - 07:15

Marku, ja sobie pozwolę coś wytłuszczyć po raz kolejny ze zdańskiej epopei.

Rafał Nowicki utopił Zdany. Polecma posłuchać, choć "Teoria Chaosu" nazywa się bardzo adekwatnie do stylu całej audycji.

Polecam przysłuchać się temu co mówi pan Nowicki na temat Zdanów gdzieś mniej więcej w drugim wejściu.

Otóż:

- W grudniu 2005 r. reporterzy Faktu rzucali na tym polu miskami i puszczali balony. Widziało to wielu mieszkańców wsi. Oczywiście "UFA", które się pojawiały były "fałszywe".

- ... ale już "całkowitym przypadkiem" w styczniu 2006 pojawiło się nad tym samym polem "UFO prawdziwe", w kształcie dwóch sklejonych misek, i co dziwne, z jakichś powodów pojawiło się w "Fakcie". Niebywały zbieg okoliczności.

Po raz kolejny odnoszę wrażenie, nieco smutne, że pan Rafał strasznie w tej sprawie kręci, albo celowo pewnych rzeczy nie zauważa, albo czasem wygada się o czymś, o czym nie powinien.

Przypominam jeszcze to "Zdjęcie ze Zdanów #2". Autorem relacji jest nikt inny jak słynny "Andrzej Woźniak"

#3 Arek 1973

Arek 1973

    Homo Infranius Alfa

  • Moderatorzy globalni
  • 3642 postów

Napisano 17 styczeń 2012 - 09:19

ale przecież nigdy nie był Pan naszym członkiem". Najwidoczniej w FN mają taki bajzel, że nie wiedzą, kto do nich należy, a kto nie

Dwa tygodnie miałem okazję z Rafałem rozmawiać i powiedział mi to samo. Rok temu jak się chciał wypisać powiedziano mu że on nigdy nie był członkiem. Ja się wtedy zdziwiłem, ale nawet Rafał okazał wielkie zdziwienie.


Co jak co, dopóki działał i zapieprzał to żaden nie wypominał mu że członkiem nie jest

#4 Ivellios

Ivellios

    Full Active

  • ROOT Admin
  • 643 postów

Napisano 17 styczeń 2012 - 20:14

Mnie się wydaje, że sam pan Nowicki nie bardzo wie, co z tym wszystkim zrobić. Być może ma świadomość tego, że swoim nazwiskiem firmuje wielki bullshit, ale nie ma pomysłu, jak z tego wyjść, więc woli utrzymywać głoszoną od lat wersję wydarzeń.

Chociaż gdyby zmienił zdanie, zapewne w oczach odbiorców wyglądałoby to dość dziwnie - no jak to, tyle lat mówił, że Zdany to fakt, a tu nagle mówi, że jednak nie, że ma wątpliwości? To by spowodowało, że musiałby tłumaczyć, dlaczego przez te wszystkie lata mówił to, co mówił, i publikował to, co publikował. Wyglądałoby to w pewnym sensie jak zaprzeczanie samemu sobie. Być może przyjął więc postawę pod tytułem "skoro już się w to wkopałem, to trudno". Przynajmniej w moich oczach tak to wygląda.

#5 azor

azor

    King of Podkarpacie

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3083 postów

Napisano 17 styczeń 2012 - 22:45

Dzięki za możliwość wysłuchania nagrania co mozna napisać to to że kilka osób za wszelka cenę broni tego ewidentengo fałszerstwa dziwi mnie tylko że Rafał nie ''widzi'' całego przekrętu ? Przecież to żadna ujma przyznać się, że popełniło się błąd. No chyba, że tutaj obowiązauje jakaś ''wiążąca umowa'' pewne osoby w tym świadków a ponad nimi stoi RB oraz brukowiec ?

Te słowa Rafała są wręcz arcywazne i przesadzają całą sprawę. ewidentie widać że gazeta tutaj maczałą swoje palce.

'' W grudniu 2005 r. reporterzy Faktu rzucali na tym polu miskami i puszczali balony. Widziało to wielu mieszkańców wsi. Oczywiście "UFA", które się pojawiały były "fałszywe".

Rafał zapewne od poczatku miał wątpliwoscie ja zwyczajnie nie wierzę, że ten człowiek uwierzyłw tak naciaganą historię !

#6 arek

arek

    WETERAN

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2946 postów

Napisano 18 styczeń 2012 - 12:28

Cios dla sprawy ? ta sprawa ma sie dobrze ]:->

FN: W sprawie tego wideo? acha, bo miałeś jeszcze wspomnieć o tym zdjęciu.

Tak. Chodzi o to, że ten obiekt na zdjęciu numer osiem jest o wiele bardziej wyraźny, niż myśleliśmy na początku. Kiedy wysłałem te moje fotografie do kolegów w USA ci zauważyli, że od jego powierzchni odbijają się druty wysokiego napięcia.

fragment z dzisiejszego atykułu

ZOBACZ ZDJĘCIE: KLIK

czy i wy dostrzegacie druty ? ja widzę rów i drogę postac w prawym dolnym rogu drzewo . Obraz widziany w misce nie jest obrazem odwróconym .Gdyby przeprowadzili zwykłe pomiary przenieśli je na obraz widziany z góry wyszła by im wielkosc obiektu .Mamy obraz w misce ,gdyby dodac pomiary w miejscu zdarzenia otrzymalibysmy trapez a to pozwoliłoby na ocenę odległosci i wielkości obiektu .
Poniewaz, takie pomiary przeprowadzili, maja zdjecia ,a sprawa jest oczywista, to brak wyników takich pomiarów uważam za celowe zatajenie .
Powód rozdmuchiwania :

Będzie tam także przedstawiona koncepcja książki o tym przypadku, którą planujemy wydać po polsku i po angielsku. Ten tekst kończy serię tekstów ?rocznicowych?, gdyż kolejne będą dotyczyły już zupełnie nowych i całkowicie nieznanych wątków tej historii.



#7 azor

azor

    King of Podkarpacie

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3083 postów

Napisano 19 styczeń 2012 - 10:49

Skoro widać rzekomo druty niech przedstawią konkretne argumenty bo żadnych drutów nie widzę a oprócz tego obiekt w rzeczywistości ''był'' ponoć za drutami ! To dlaczego obiekt jest wyraźny a druty nie ;) co to za ''analiza'' że koledzy z USA zauważyli druty - na słowo gdzie komputerowa obróbka obrazu ???

Być może ten ''tajemniczy'' świadek to ktoś z gazety dlatego nie można podać jego danych ;)

Pan Nowicki i wszyscy z FN robią podstawowy błąd oni odgórnie przyjęli z klapkami na oczach że obiekt musiał być daleko bo tak opowiadali świadkowie ! Nie wszyscy jednak mówią prawdę. Na filmie ewidentnie widać, że miski wcale nie były daleko - to doświadczenie zupełnie obaliło mit Zdanów. Nikogo też nie zastanowiło, że obiekt latał sobie aż 10 minut, droga ruchliwa i żaden samochód wówczas nie przejechał ? Na 10 minut lotu obiektu nad polem wykonano tylko 6 fotek to absurd takich zdjęć powinno być kilka razy więcej już nie mówię, że fotki robili na raty z wiadomych powodów. Gdyby obiekt był na 6 fotkach w czasie np. 1-3 sekund to wówczas rzuty miską można wykluczyć. No cóż naiwni nadal będą ''wyznawać Zdany'' jako ufologiczna mekka.

#8 RafalN

RafalN

    Infrzak

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 33 postów

Napisano 19 styczeń 2012 - 21:22

Chciałem tylko potwierdzić, że z niczego się nie wycofuję, a moje zdanie na temat ZDANÓW jest niezmienne. Z całą pewnością nigdy się z tego nie wycofam z tego stanowiska, a wg moich ustaleń NIGDY nie zostaną odnalezione osoby będące autorami rzekomej mistyfikacji, bo po prostu ich NIE MA!
Szkoda tylko, że zamiast dyskutować tutaj nikt nie słuchał audycji i na "żywo" nie zadawał pytań.

#9 arek

arek

    WETERAN

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2946 postów

Napisano 19 styczeń 2012 - 22:14

zawsze mozna zorganizowac czat na temat Zdanów ,byc moze administracja taki wniosek rozpatrzy .Z tym że tyle na ten temat powiedziano ,porównywalne zdjęcia zrobiono .Wciaż jednak, jedni mówią ,że to miskowa mistyfikacja ,drudzy ,że to autentyczne zdarzenie.

Możemy tez pokusic się o dyskusję tutaj .
Niestety audycja mi umkneła ,a z drugiej strony obraz wart jest 1000 słów.
Moje uwagi zawarłem w temacie :Zdany – temat, który odszedł w niebyt
wg. mnie zostaliście panowie oszukani

#10 Ivellios

Ivellios

    Full Active

  • ROOT Admin
  • 643 postów

Napisano 19 styczeń 2012 - 22:26

Arku, ponieważ całą audycję retransmitowałem na moim radiu, zarejestrowałem ją i zapis umieściłem w pierwszym poście w tym temacie.

Co do czatu, to jestem za :)

#11 arek

arek

    WETERAN

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2946 postów

Napisano 20 styczeń 2012 - 09:40

Wiem ,że jest dostepny zapis , pisząc - audycja mi umknęła - miałem na mysli uczestnictwo w niej

Szkoda tylko, że zamiast dyskutować tutaj nikt nie słuchał audycji i na "żywo" nie zadawał pytań.


takich drobnych pytań jest wiele , a odpowiedzi na nie nie ma lub są zbywane .Np. pytanie dlaczego Tachala patrząc pod slońce nie zakrywa oczu ,czy zmieści się pod polonezem,po co włazic pod poloneza jak elektryka jest u góry,gdzie jest zdjęcie z radiowozem ,skoro lata tam 2-3 m miska to normalnym jest ,że nawet lub tym bardziej ,na słuzbie ,policjanci by tam zostali ,skoro jest tak ruchliwa to dlaczego stoi tylko jeden samochód .
Tego typu pytania dookoła zdarzenia sa zbywane ,no nie zakrył oczu ,wiec spróbujcie sami patrzec pod słońce i odruchowo tego nie zrobic , nie znał się na polonezach :D
a tezy nie mozna wypolerowac tak misek aluminiowych by były jak lustro ,po co polerowac aluminium jak sa miski stalowe (pokazałem to na krótkim filmiku).
Jaki dziennikarz przyzna sie do fabrykowania historii do arykułu ? brak wierygodnosci = brak posady

ps.jestem częstym gosciem na paranormalium i słucham tez audycji .Fajna sprawa.

#12 azor

azor

    King of Podkarpacie

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3083 postów

Napisano 20 styczeń 2012 - 11:11

Dobrze że sam Rafał pojawił się na forum będzie mógł śledzić lub brać udział w naszej dyskusji. Rozumiem, że będziesz broni ''autentyczności'' zdjęć, ale nie mogę zrozumieć dlaczego Rafale po pierwsze nie dostrzegasz tylu dziwnych przypadkowych ''zbiegów okoliczności'' a jest ich naprawdę dużo abym mógł stwierdzić, że to prawdziwe UFO.

Jak do tej pory nie przeprowadzono żadnej profesjonalnej analizy tych zdjęć skoro Rafale masz kontakt z MUFON CES dlaczego nie zainteresowałeś ich taką sprawą przecież Pan RB foruje jako Zdany ''najlepsze'' zdjęcia UFO na świecie moim skromnym zdaniem to chyba mało widział dobrych zdjęć UFO. Rafale to co powiedziałeś w audycji było mi w większości znane za nie długo zaczniecie dodawać nowe wątki Zdanowski jak w USA do Roswell. FN juz to czyni szukając nowego ''obiektu'' nad polem w Zdanach. Brak analizy, brak opinii fotografów a oni juz piszą o tym jak prawdziwe UFO to czysta kpina z Czytelników.

Rafale dobrze wiesz że z obliczeń W.Czarnietzkiego wyszło że obiekt ma 34 cm porównał to do samochodu i innych punktów w terenie. Szkoda, że ta opinia znalazła sie pod kluczem a Waldek potem się chyba z tego wycofał ? Dziwne ? Oczywiście Ty czy Pan RB mozecie mówić i pisać że Ci co nie byli w Zdanach nie powinni zabierać głosu. Jak wiesz są znacznie ciekawsze sprawy ufologiczne w Polsce niż Zdany, które mają za dużo wątpliwości aby poświęcać tyle czasu.

Skoro obiekt miał 2-3 metry dlaczego nie rzuca cienia na polu ? Dlaczego jest tak mało wykonanych zdjeć w tak długim okresie obserwacji ''obiektu'' już nie wspominam o tym co pisze poniżej Arek bo ma całkowitą racje - dlaczego nie zauważacie lub nie chcecie zauważać tak istotnych wątpliwości ? Arek na swoim filmie przez przypadek udowodnił identyczną postawę rzucającego.

#13 arek

arek

    WETERAN

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2946 postów

Napisano 20 styczeń 2012 - 19:03

przesłychałem cała tę audycje ,moje uwagi
Talacha jest wiarygodny ? ]:-> skoro kilkakrotnie zmienia "zeznania" kłamie mataczy i zmyśla ,bo wprowadzali jakiegos vip - a i go wiózł ,okazało sie że nie jest to prawdą ,o ! było ich dwóch ,nie dwóch tylko byc może wiecej, reszta to topsecret ]:-> ale mu prawda z oczy patrzy :D
zeznania świadków innych niz milicjant - top secret prostym powodem tego utajnienia moze byc to ,że to dziennikarze i takie rokokoko nie fajne byloby w CV.Gdyby to byli drobni przedsiebiorcy mieliby gdzieś opinię ludzi .
Historia miała sie zaczac od zgasniecia na polu ciagnika ,i rolnik zrobil zdjecie ufo które wyslal do Faktu a reporterka je zgubiła zdjecie musialo byc w formie elektonicznej ,ale nie ma go .Jesli był to ciagnik URSUS c-330 ,c-355,c-360 lub starszy, to odlaczenie zasilania elektrycznego nie ma wpływu na jego działanie ,całkowity brak prądu również .
To dlatego dziennikarze biegali po polu w grudniu i próbowali zrobic fejka ,bo zdjecie orginalne nie bylo dosc dobre ]:-> a Fakt to drukuje na papierze kredowym i wymaga jakosci jak NationalGeographic ]:->
To wówczas nakryła ich policja i pewnie obsztorcowała za stwarzanie zagrożenia dla kierujacych.
Ale juz w styczniu przyładnej pogodzie fotoreporterowi Faktu ukazali sie kosmici w pełnej krasie ,zepsuli czasowo Poldka ,ruskiego transita starej wersji(cos mi sie wydaje że tę wersje dośc długo produkowali i nie ma starszej ,mogę sie mylic) ale przepuszczali wiele innych aut które bez problemu przejeżdżały i fakt ze facet biega z aparatem i robi zdjecia nikogo nie zainteresował. ;)
Ja w ciagu 1min.30sek wykonałem 3 rzuty miska ,stali tam 10 minut jeśli jeszcze dwóch rzucalo do siebie jak ringo to faktycznie 7 zdjec to mało ,jest czas na sprawdzenie i ewentualne kasowanie nieudanych .
Nie wiem jak na takich podstawach - tj.alkoholika,milicjanta niskiej rangi ,przyłapanego na kłamstwie (nie raz ),zdjeciach przedstawiajacych miski sklejone taśmą ,mozna budowac opis wiarygodnego zdarzenia.

Zalogowałem sie na forum F.N. wkleiłem swoje "dzieła" (stopklatki z filmu )i byc może udało mi sie zainteresowac alternatywna historia tego zdarzenia ,kilku forumowiczów .

#14 RafalN

RafalN

    Infrzak

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 33 postów

Napisano 20 styczeń 2012 - 22:50

Sorry, ale nie namawiajcie mnie na dyskucję o Zdanach tutaj. Nie mam zamiaru tego robić. Mogę o tym dyskutować przy okazji jakiegoś spotkania itp. Nie mam czasu na pisanie książek na forum. Poza tym, mogę o tym dyskutować z kimś, kto ma jakaś wiedzę na ten temat. Nie bedę prowadził ciągłej polemiki (po raz 200-ty) o tym, że analiza W. Czarnetzkiego była błędna (owe 34 cm), ża sam to przyznał i zrobil drugą analizę, w której "miski" były dużo większe, a o której tu jakoś dziwnym trafem nikt nie słyszał. Nie bedę dyskutował na temat uwag, czy Talacha zmieści się pod polonezem, albo o tym, że przewód masy w polonezie jest podobno tylko widoczny spod maski silnika itd. O rzucaniu miskami nie wspomną. Jak ktoś chce porzucać, to zapraszam "na stronę" Umówimy się na polu zimą przy -10 stopniach i zobaczymy czy ktoś zrobi 7 podobnych zdjęć. Kiedyś jak zaproponowałem w gronie zagorzałych przeciwników ZDANÓW, przy okazji spotkania w Wylatowie, to nikt nawet nie wytknął palca na pole "bo za zimno".
Nie mam zamiaru nikogo na siłe przekonywać. Mogę jednak wyznaczyć nagrodę dla tego, kto przyzna się, że zrobił te zdjęcia i jest to mistyfikacja. Na początek mogę mu np. podarować kluczyki od samochódu. A jak nie to może być gotówka. Zapraszam.
Jak jeteście przekonani, że to miski, to dla tego kto znajdzie tego "mistyfikatora", drugie auto, a dla całej rodzinki do trzeciego pokolenia po rowerze. :-) Powodzenia!

Użytkownik RafalN edytował ten post 21 styczeń 2012 - 00:28


#15 Ivellios

Ivellios

    Full Active

  • ROOT Admin
  • 643 postów

Napisano 21 styczeń 2012 - 02:01

Panie Rafale, w takim razie w jakim celu zarejestrował się Pan na naszym forum i dołączył do tego tematu? Bo chyba nie tylko po to, żeby stwierdzić, że podtrzymuje Pan swoją opinię o Zdanach?

Szczerze powiedziawszy, miałem cichą nadzieję, że rozwinie się tutaj interesująca dyskusja, w której wyjaśni nam Pan takie czy inne kwestie związane ze sprawą Zdanów, rozwieje pewne wątpliwości, itd. Myślałem, że dowiem się min. dlaczego w tak długim czasie wykonano tak mało zdjęć, dlaczego mimo ruchliwej drogi jest tak niewielu świadków, skąd Fundacja Nautilus wytrzasnęła pokazywane ostatnio "dopiero znalezione" zdjęcia, na których podobno "coś widać".

Byłem na debacie w Katowicach w 2008 roku i tam był Pan dużo bardziej skory do rozmów i objaśniania takich czy innych kwestii. Mimo iż ze strony widowni nie wszyscy słuchali, bo dużą jej część stanowili wygłodniali studenci czekający tylko na darmową pizzę, to jednak udzielał się Pan i mówił do tych, którzy naprawdę byli zainteresowani tematem.

Forum internetowe to również pewnego rodzaju miejsce debaty publicznej. Różnica sprowadza się do tego, że ilość miejsc na widowni jest praktycznie nieograniczona, każdy może przyjść, otworzyć ten temat, poczytać, może włączyć się do dyskusji. Oczekiwałem więc, że i tutaj przekaże nam Pan to, co ma do powiedzenia na temat Zdanów, i że odniesie się jakoś do podejrzeń o sfingowanie całej sprawy. A niestety czytając Pana ostatni jak dotąd post zawiodłem się. Po prostu przykro mi, gdy widzę, że człowiek posiadający taką wiedzę z zakresu ufologii i który badał omawianą sprawę przez tyle lat przychodzi i mówi, że nie da się namówić na dyskusję.

W moich oczach w taki sposób zadaje Pan tylko kolejny cios sprawie Zdanów, niestety.

#16 arek

arek

    WETERAN

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2946 postów

Napisano 21 styczeń 2012 - 10:31

Sorry, ale nie namawiajcie mnie na dyskucję o Zdanach tutaj. Nie mam zamiaru tego robić.

Ok ,nie ma problemu .

o tym, że analiza W. Czarnetzkiego była błędna (owe 34 cm), ża sam to przyznał i zrobil drugą analizę, w której "miski" były dużo większe, a o której tu jakoś dziwnym trafem nikt nie słyszał

słyszałem o tym ale ,że nie wiem dlaczego była błędna ,i dlaczego owe miski maja miec w sumie od 0,8 do 3m . Ja taki efekt uzyskałem przy misce 24cm .
Wiarygodnosc jedynego chcącego mówic swiadka jest zerowa ,to na podstawie tego co pan sam powiedział ,bo dlaczego któras tam wersja ma byc bardziej lub mniej wiarygodna? nie jest wiec obiektywnie żadna.
-10 to niespecjalnie wieki mróz w zeszłym roku było u nas -35 i jakos przeżylismy

Mogę jednak wyznaczyć nagrodę dla tego, kto przyzna się, że zrobił te zdjęcia i jest to mistyfikacja. Na początek mogę mu np. podarować kluczyki od samochódu. A jak nie to może być gotówka. Zapraszam.
Jak jeteście przekonani, że to miski, to dla tego kto znajdzie tego "mistyfikatora", drugie auto, a dla całej rodzinki do trzeciego pokolenia po rowerze. :-) Powodzenia!

Trzymam za słowo mam nadzieje ,że nie jest to ograniczone terminem .
Ponieważ sadzę że tę inscenizację zrobił dziennikarz Faktu ,nie przyzna sie do tego ,dziennikarz który tworzy zdarzenie by później je opisywac rzczej nie znajdzie uznaniaw jakiejkolwiek redakcji ,Fakt owszem za dostarczone zdjęcia nie placił ale już za tekst tak.
Rozumiem niechec do dyskusji tutaj ,na tum forum nie ma chyba osób które by uważały to zdarzenie za prawdziwe ,poza panem.
ostatnio i H-17 wziął sie i zajął Zdanami ,ma dowody które obalą wszystko to co o Zdanach powiedziano,(piszę to z ironią) ale moze to on zdobedzie kluczyki :D
Dobrze ,że wiem ,że nie zmienił pan zdania.

#17 azor

azor

    King of Podkarpacie

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3083 postów

Napisano 21 styczeń 2012 - 11:31

To zapytam Cię Rafale po co w ogóle napisałeś tutaj skoro nie zamierzasz z nikim dyskutować ! Powiem wprost to jest bardzo nieładne zachowanie z Twojej strony i uciekanie od prawdy o jaką pyta i dyskutuje tutaj wiele osób. Widać, że za długo tkwiłeś w szeregach FN co przekłada się w Twojej ''merytoryce''.

Arku szkoda czasu na zadawanie pytań osobie, która nie jest kompetentna i zupełnie nie wiarygodna w tym co mówi i robi.


#18 arek

arek

    WETERAN

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2946 postów

Napisano 21 styczeń 2012 - 16:43

Prześwit poloneza przy progach to około 25cm ,jeśli zjechał na pobocze a tak musiał zrobić w tym miejscu to odległość ta zmniejszyła sie do 20-22 cm .Zimowe ubranie brak śladów na plecach kurtki raczej eliminują ten punkt opowieści ,zwłaszcza że do przewodu masowego można bez problemu dostać się od góry czyli komory silnika .Zapytałem o to w necie i taka odpowiedź otrzymałem.

Nie bedę dyskutował na temat uwag, czy Talacha zmieści się pod polonezem, albo o tym, że przewód masy w polonezie jest podobno tylko widoczny spod maski silnika itd.


Wiec jakoś te badania nie do końca są dokładne.
Mozna powiedzieć : Cóż z tego że Talacha kłamał ,-są zdjęcia.
Zdjęcia przedstawiają podrzucane miski ,-zdjęcia to nie wszystko są świadkowie.
Fajna polemika :D xD :D

#19 RafalN

RafalN

    Infrzak

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 33 postów

Napisano 22 styczeń 2012 - 11:27

Halo SPECJALIŚCI od Zdanów! Tutaj kolejny filmik dowodzący mistyfikacji: http://www.youtube.c...u/0/7v30V87j0ew
Ciekaw jestem Waszych opinii. Czy macie już teraz TEN jednoznaczny dowód?
Czy to znaczy, że powinienem już szukać tanich rowerów?

#20 RafalN

RafalN

    Infrzak

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 33 postów

Napisano 22 styczeń 2012 - 12:24

Zauważam, że fundacja doskonale pana wytrenowała w kwestii merytorycznej. Pojawiają się oskarżenia o matactwo i manipulowanie dowodami, WYNIKAJĄCE Z PANA WYPOWIEDZI, a pan Rafał, jak gdyby nigdy nic, typowym nautilsowym tonem odpowiada nam, że hej! Opadają ręce. Niestety, był pan ostatnią instancją normalności Zdanów. Jak widać nie jest pan wcale człowiekiem jakiego pan udaje i udawał.
Na chwilę obecną nie jestem w stanie powiedzieć kiedy Rafał kłamał w sprawie Zdanów a kiedy mówił prawdę. Doskonały z pana blagier. Doskonały do takich mistyfikacji.

Tak, tak odkryłeś sekret. Przeszedłem szkolenie w FN najwyższego szczebla, aby sobie z Wami radzić. Choć jakbyś posłuchał audycji, to tam jet o tym, że FN się do mnie nawet nie przyznaje.