Ja wiem, że późno ale lepiej późno niż wcale... WITAM!

Tu witamy nowych użytkowników, przełamujemy pierwsze lody - piszcie nie bójcie sie...
Awatar użytkownika
aelreda
Homo Infranius Plus
Posty: 761
Rejestracja: wt sie 19, 2008 6:46 am
Kontakt:

Ja wiem, że późno ale lepiej późno niż wcale... WITAM!

Post autor: aelreda »

Powinnam po łapkach dostać za brak powitania...że tak ujmę sorry winetuuu, nie chciałam, bije się w pierś, ale odrabiam, trochę spóźnione ale jest :D



Tak jakoś 22,5 roku temu przyszłam na ten cudowny światek. Rodzicielstwo nazwało mnie Joanna (broń boże do mnie z Joasią jak chcecie mieć jeszcze komplet ząbków).

I tak sobie żyję od 22,5 roku(oj by cie, szmaaat czasu lol) we pięknym mieście, Wrocławiu.

Studiuję sobie na jak zacnej Politechnice Wrocławskiej, już 3 rok (i że mnie jeszcze tam chcą xD).

Aktualnie zajmuję się hmmm - życiem :P (no to robię pełnoetatowo)

Lubię filmy, wręcz uwielbiam, jestem zapaloną miłośniczką. Poza tym w chwilach uniesienia twórczego chwytam aparat i szukam niedostrzegalnego piękna.

Tematami spraw niewyjaśnionych bądź paranormalnych interesuję się hmm....od dawien dawna, a tak na dobre weszłam do tego 1,5 roku temu, po pewnych zajściach próbowałam znaleźć rozwiązanie na trapiące mnie problemy. I tak doszłam do tego momentu...forum Infra :D (wzruszyłam się ;) )

Kochane moje robaczki bądźcie grzeczne i uśmiechajcie się do każdego :) :) :)

Awatar użytkownika
Lazy
Full Active
Posty: 546
Rejestracja: pn paź 01, 2007 9:35 pm
Kontakt:

Re: Ja wiem, że późno ale lepiej późno niż wcale... WITAM!

Post autor: Lazy »

Serwus Joanno (nie mylić z J.....) ;) Lepiej późno niż wcale,pani Super Mod :)
ŻYCIE JEST TYLKO GRĄ

WSZYSTKO,CZYM ONO JEST,TO ILUZJA,ALE WY,GRACZE,DOSZLIŚCIE DO PRZEKONANIA,ŻE TO JEDYNA RZECZYWISTOŚĆ
Awatar użytkownika
Kundzia
Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: śr mar 04, 2009 7:09 pm
Kontakt:

Re: Ja wiem, że późno ale lepiej późno niż wcale... WITAM!

Post autor: Kundzia »