Nietypowe błyski w oknie

Listy forumowiczów i czytelników. Podziel się swoim niezwykłym przeżyciem!
elmo3000
Początkujący
Posty: 19
Rejestracja: wt paź 19, 2010 8:37 pm
Kontakt:

Nietypowe błyski w oknie

Post autor: elmo3000 »

Witam wszystkich to mój pierwszy post na forum. Mam 23 lata, studiuję 4rok na polibudzie generalnie żyjąc spokojnym żywotem studenta. Opiszę poniżej moje małe przeżycie, nic szczególnego ale że obserwatorem jestem dość dobrym do dziś mnie to zastanawia. Wiem że w multum "naszych obserwacji" można znaleźć mniej lub bardziej bajkowe historie ale mimo wszystko chciałbym przedstawić to co mnie spotkało.

Jeśli chodzi o samo UFO i wszystko inne związane z tematem od zawsze mnie to jakoś interesowało, przewalałem masy stron , przeczytałem parę książek ale teraz studia , dziewczyna nauka itp więc moje zainteresowanie jakoś trochę minęło aż do pewniej pamiętnej dla mnie nocy.



Mieszkam sam w domu jednorodzinnym który znajduje się w parku. Mój pokój jest na 1 piętrze, w pokoju mam 2 okna , tak zwane "kurniki" czyli okna nad którymi jest daszek. Poniżej umieszczam mały schemacik aby łatwiej było mi zobrazować sytułację: