Dziwne doznanie i sen

Doświadczenia wyjścia z ciała, stany bliskie śmierci, sny...
psychohardkor
Początkujący
Posty: 11
Rejestracja: wt sie 14, 2012 11:48 am
Kontakt:

Dziwne doznanie i sen

Post autor: psychohardkor »

Doświadczyłam narazie dwóch dziwnych zjawisk od kiedy zaczęłam się zagłębiać w tematyce zjawisk paranormalnych (a interesuję się tym niestety od niedawna więc jestem amatorką).



Nie wiem, czy nie zostanę zlinczowana za chwilkę w komentarzach, ale napiszę Wam szczerze, że lubię palić "zioło" jak to się potocznie zwie. Informuję Was o tym, ponieważ uważam ten fakt za istotny. Niektórzy są w posiadaniu większej wiedzy ode mnie więc mogą mi odpowiedzieć przy okazji na pytanie, czy to, że byłam pod wpływem tej używki miało znaczący wpływ na doznanie, o którym Wam za chwilę opowiem. Zaznaczę jednak, że mijają już dobre trzy lata od kiedy pierwszy raz nakarmiłam swoje płuca gęstym dymem i nigdy wcześniej nie doświadczyłam czegoś podobnego. Przejdę teraz do rzeczy: