Nagrania nocnych świateł

Relacje, zdjęcia i doniesienia z kraju.
Awatar użytkownika
Przemekkk666
Weteran Infranin
Posty: 1052
Rejestracja: wt maja 03, 2011 4:35 pm
Kontakt:

Nagrania nocnych świateł

Post autor: Przemekkk666 »

Ostatnio sfilmowałem coś nisko nad horyzontem i nie wiem czy to supernowa czy coś innnego bo nie znam się na astronomii za bardzo, może ktoś będzie wiedział. Dodam, ze pózniej już tego światła nie widziałem żadnego wieczoru, a było to bodaj 2 września ok. 23/0:00 jakieś 10 stopni nad horyzontem kierunek W. Niech ten wątek posłuży może do umieszczania tego typu filmów. http://www.youtube.com/watch?v=wInhGPT1NSI&feature=c4-overview&list=UUdzDZHy1IM2dqscRH8KUaZg
Ostatnio zmieniony sob wrz 07, 2013 2:36 pm przez Przemekkk666, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
azor
Homo Infranius Alfa
Posty: 2463
Rejestracja: wt cze 19, 2007 9:45 pm
Kontakt:

Re: Nagrania nocnych świateł

Post autor: azor »

Może observator wypowie się na ten temat, ponieważ ma doświadczenie w astronomii. Ja ostatnio nagrałem i widziałem tzw. ''błysk gamma'' który trwał 2 sec. 
Awatar użytkownika
Arek 1973
Homo Infranius Alfa
Posty: 2940
Rejestracja: śr paź 29, 2008 6:13 am
Kontakt:

Re: Nagrania nocnych świateł

Post autor: Arek 1973 »

Przemku czy chodzi o ten  punkt który jest nagrywany albo  chodzi  o te dwa migające punkty  pod koniec filmu?
"Jestem fanem nauki ale nie jej ślepym wyznawcą"
 
<a href="https://www.facebook.com/arek.czaja">ht ... k.czaja</a>
Awatar użytkownika
azor
Homo Infranius Alfa
Posty: 2463
Rejestracja: wt cze 19, 2007 9:45 pm
Kontakt:

Re: Nagrania nocnych świateł

Post autor: azor »