Czy istniej technika medytacji, co umożliwa skoncentrowanie 6 godzinnego snu w 15munutach?

Doświadczenia wyjścia z ciała, stany bliskie śmierci, sny...
mat41997
Początkujący
Posty: 19
Rejestracja: pn sty 13, 2014 4:56 am

Czy istniej technika medytacji, co umożliwa skoncentrowanie 6 godzinnego snu w 15munutach?

Post autor: mat41997 »

Jestem że tak napisze "Zielony w tym temacie", I się zastanawiam czy jest to możliwe i jak osiągnąć ten stan? W koncu przesypiamy 50% swojego życia.
Wiedza jest tam, gdzie jej nie szukamy.
Awatar użytkownika
Szczupak
Infrzak
Posty: 88
Rejestracja: ndz lip 21, 2013 10:14 am

Re: Czy istniej technika medytacji, co umożliwa skoncentrowanie 6 godzinnego snu w 15munutach?

Post autor: Szczupak »

Jeśli istnieje to raczej i tak tego nigdy się nie nauczysz. Bez urazy, ale do takich rzeczy mogą byc zdolni jedynie ludzie którzy zajmują się medytacją przez większość swojego życia (mnisi itp.).
Ostatnio zmieniony pn sty 20, 2014 9:28 pm przez Szczupak, łącznie zmieniany 1 raz.
inivio
Początkujący
Posty: 11
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 2:38 pm
Kontakt:

Re: Czy istniej technika medytacji, co umożliwa skoncentrowanie 6 godzinnego snu w 15munutach?

Post autor: inivio »

Witam wszystkich, i tak...

1) Ciekawy jestem czy potrzebuje takiej techniki osoba pisząca post przed 5 rano, zakładam że nie przesypiasz tych 50% życia...  :D 

2) Wątpię czy istnieje - zarówno mózg jak i ciało potrzebują odpoczynku. Gdyby sen nie był nam potrzebny to nigdy nie pojawiłby się w naszym życiu lub dawno zostałby wykluczony przez ewolucję.

3) Mogę podsunąć coś innego od techniki medytacyjnej. W internecie, na przykład tam: http://zarzadzajczasem.pl/sen-polifazowy/ znajdziesz wiele różnych technik pozwalających spać mniej i dalej pracować na wysokich obrotach. Osobiście śpię zazwyczaj ok. 2-3 godzin w nocy (zależy od dnia) i do tego 3-4 drzemki 20-30 minutowych rozłożonych w zależności od potrzeb. I czuję się dobrze.  :Cool: 



Pozdrawiam, inivio
mat41997