sonobpu.jpg
Chciałem się podzielić z Państwem taką refleksją.
1) Wszyscy są zgodni że samolot leciał w kierunku na Antarktydę.
Ciekawe, że jeżeli przyjąć że ostatni kontakt radarowy (transponder) był na pozycji 06°55”15” N – 103°34’43” E a miejsce gdzie szukają ewentualnego sygnału czarnej skrzynki szacunkowo można określić na załączonej mapie jako 21°S -104°E to wynika, że samolot po porwaniu leciał kursem 180° (kierunek 0°) na Biegun Południowy.
Czy rozumny człowiek miałby lecieć na Biegun Południowy?
Czy rozumny człowiek nie uwzględniłby ilości paliwa?
Czy samolot samoczynnie zmieniłby kurs?
Wszystkich antagonistów proszę o odpowiedź na te pytania.
2)Jeżeli chodzi o możliwości znalezienia szczątków i zapisy "czarnej skrzynki".
Jest znane, że w przypadku spotkania z obcymi urządzenia przestawały prawidłowo działać. Bardzo możliwe, że niczego nie uda się odczytać z zapisow urządzeń pokładowych lub coś zupełnie prawidłwoego. Znane są przypadki usunięcia pamięci u ludzi "wziętych", itd.
Jest znanym faktem, że czasami odnajdywano pojazdy i statki bez ludzi.
Możliwe jest zatem ewentualne odnalezienie szczątków.
Myślę, że istotny w tej sprawie będzie fakt: odnalezienia szczątków i zwłok ludzkich lub szczątków samolotu bez zwłok.
Mogło być zatem tak, że samolot po uprowadzeniu ludzi przez obcych leciał na atomatycznym pilocie do wyczerpania paliwa.
Biorąc pod uwagę nowe fakty, które pojawiły się od czasu mojego ostatniego wpisu na tym forum.
W mojej ocenie jeżeli wykluczy się wszystkie naturalne przyczyny, to mogło zaistnieć albo porwanie samolotu razem z ludźmi przez "wielkie Ufo" albo porwanie ludzi przez "ufo" i porzucenie samolotu, przez skierowanie go na automatycznym pilocie na bezcelowy kurs.
Natomiast jeżeli chodzi o hipotezę magnetyczną to w tej historii też może mieć ona jakieś znaczenie. Mianowicie takie, że przypadkowo samolot sam by się nie ustawił 0°S
(ściśle mówiąc chodzi tutaj nie o biegun magnetyczny a o południowy biegun geograficzny, gdzie oś obrotu Ziemi przecina jej powierzchnię)
Być może gdyby znać inne dokładniejsze punkty drogi samolotu, to można byłoby uściślić hipotezę. Jeżeli ktoś z Państwa zna jakieś inne punkty trasy po uprowadzeniu to proszę podać.